Powered By Blogger

sâmbătă, 3 decembrie 2016

Motive

M-au închis pentru că desenam umbrele zilelor
În nuanțe interzise
Pe coli vechi, nescrise,
Pe fruntea statuilor...
Gutuilor le-am furat culoarea
Şi zarea am vopsit-o
Pedepsind-o pentru neascultare...
big-break-hamburg.com
S-a smuls din brațele privirii,
Ale uimirii mele de trecător
Ascunzându-se în îmbrățişările
Cerului singur cu marea tăcută.
Nisipul din clepsidră,
Ascuns printre degete
Şi încălzit sub haină
L-am aşezat în taină
Sub pasul îngrijorat al îngerilor
Pe aleile oraşului amorțit de uitare.

Prin carcera mea se aud gânduri şi cânturi în cor,
Purtate pe zeci de aripi într-un singur zbor
Către un singur înger care îmi descrie privirea furată
Şi aerul dimineții dintr-o primăvară uitată.

Gabriel Dragnea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu