Powered By Blogger

miercuri, 21 septembrie 2016

Să nu vă rătăciți la mine-n gând!

Să nu vă rătăciți la mine-n gând
Curând îmi va pieri şi amintirea,
Privirea ce încuviința plângând
Să nu alerg spre vise, să cânt nemărginirea...

Să nu vă rătăciți la mine-n gând
Mai am doar doruri puse la vânzare
Şi doar doi tineri cununați curând
Ce merg tăcuți, tot căutând cărare...

Să nu vă rătaciți la mine-n gând
Eu nu am anotimpuri desenate
Nici în priviri şi nici sub pasul blând
Ce-şi caută cadența pe drumuri neumblate...

Să nu vă rătăciți la mine-n gând!
Am ploi acide ce îneacă trupuri
Şi-n zbor firav, doar fluturi căutând
Magnolii ce nu pot face muguri.

Nu pot s-alerg spre vise, nici să cânt
Acele doruri puse la vânzare...
Să nu vă rătăciți la mine-n gând
Ci doar sub zbor de fluturi, căutând cărare.
images.agoramedia.com

Gabriel Dragnea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu