Powered By Blogger

luni, 28 decembrie 2020

Secunde împrăștiate

În această dimineață
ceasul ruginit de pe noptiera prea veche
îmi împărtășea din secundele lui
auzindu-le zbătându-se ca o inimă bolnavă
dincolo de cadranul de sticlă crăpată
din pricina recentei mele neputințe.
Pe umărul dimineților mele
un singur înger care refuză să-mi vorbească
retrăiește în fiecare noapte 
toate eșecurile și accidentele mele de om simplu,
cu gândurile copilăriei cusute pe zmee.
El este trimisul îngerilor aflați incognito prin baruri
împlinind în taină recensământul neputincioșilor
care vor fi trecuți în calendare 
cu numele lor tatuate pe șerpi.

Afară se aude toaca, 
un beat care sună a disperare
într-o lume a orbilor.
Nu pot decât să tac.
În grădina de sub fereastră,
într-o conservă plină cu furnici,
ceasul meu își strânge de pe jos
secundele împrăștiate.

Gabriel Dragnea
din volumul în lucru
"După această virgulă"
 
livinglifeinmystyle.wordpress.com

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu