Powered By Blogger

duminică, 30 septembrie 2018

A apărut " Vinovăția ferestrelor"!

Bucuria mea este mare! Ieri a ieșit din tipografie cartea mea de poezie "Vinovăția ferestrelor" apărută la Ed. Armonii
Culturale din Adjud, prefațată de binecunoscuta poetă Victoria Milescu și îngrijită atent de poetul-editor Gheorghe Stroia. Încă nu am simțit emoția de a o răsfoi cu atenție și în liniște, ea fiind păstrată temporar în casa unchilor mei dragi din Adjud (Adriana și Costel Tănase) locul copilăriei mele și al nașterii primelor
mele versuri. Mă voi întâlni cu "vinovăția ferestrelor" mele în data de 5 octombrie, ora 13:00 când îi voi face și o prezentare în cadrul "Săptămânii Bibliotecii Adjudene", la Colegiul Național Emil Botta.

Așa cum am precizat și în carte, mulțumesc "Asociației pentru Cultură și Tradiție
Istorică Bolintineanu" care a sprijinit din toate punctele de vedere apariția acestei lucrări.

Împrumutând frumoasele cuvinte ale editurii spun și eu: "încă un...VIS ÎMPLINIT!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu